Svar till Anonym

Eftersom du valde att kommentera anonym får jag väl svara här i ett eget inlägg. 
 
Först vill jag veta vart jag skrev att Zetra är min häst? Eller vart du läste det? Jag är inte dum i huvudet, jag vet om att jag inte har någon rätt alls att säga det, eftersom han inte är det, precis som för alla andra.
 
Men nu är det så att det här är MIN blogg (och det har jag mer än all rätt att säga!) och på MIN blogg skriver jag till 80% om Exet och Zetra. Är Exet min häst då? Nej det är han inte, men att han täcker hela headern har ingen reagerat på..?
 
Anledningen till att dom står med i headern är inte för att jag anser att dom är mina eller någonting sådant, utan för att dom två hästarna är en STOR del utav bloggen. Skulle jag rida en till häst så mycket som jag rider dom, eller satsar på dom, så skulle även denna troligen få vara med där i headern.
Och om Lotta på något vis skulle tycka detta faktum att Z står med i headern är störande, då skulle jag självklart ta bort det! 
 
Tillsvidare får Zetra finnas där i hörnet tillsammans med Exet, för att visa att det är dom två som jag skriver mest om här på min blogg :)
 
Så kram på dig, hoppas du känner dig lite visare nu!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det väl klart att Zetra ska få stå med! ;) Skit samma i att du bara rider han en eller två gånger i veckan! ;)

2012-12-30 @ 13:50:16
Postat av: Lovisa

Haha det väl klart att Zetra ska få stå med! ;) Skit samma i att du bara rider han en eller två gånger i veckan! ;)
Upps, råkade bli fel med första så den blev anonym! ;)

Svar: haha visst :) Kände mig tvungen o förklara bara, om nu folk fått för sig att jag tror jag äger honom eller nått xD
Marie Krüger

2012-12-30 @ 13:51:01
URL: http://livparidskola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback