Positiva i snökaoset

Jag och Fell har typ haft väldigt kul trots kaoset, hållt humöret uppe verkligen :) Började med mys framför film, men sen begav ju även vi oss ut. Haha alltså vad ska man göra annat än o garva åt det? Dyngsura med istappar i håret, fräsig man ser ut då liksom ;)
 
Men ja, vi växlade pengar åt fell, sen när hon skulle ta sista hepatit-sprutan så råkade jag nämna "jag borde nog ta gerdasil-spruta snart också, få det gjort"... ehm ja, det gick ju tydligen att göra där, drop in. Alltså, ni anar inte hur rädd jag är för sprutor!!!
 
När jag skulle fylla i papprerna så var allting suddigt, kunde knappt läsa och fick ont som satan i magen. MEN JAG GJORDE DET!!! Mysig musik, Felindas hand som jag fick klämma hårt på och jag gjorde det!!! Haha skrattgrät typ. 
 
Men jaaaaa, sen så gick vi sjukt långt för att hitta ett thai-ställe för att käka, och fell köpte även kompaktsystemkamera åt sig. Efter det skiljdes vi åt och jag fick skjuts hem av pappa. Vet inte alls hur lång tid det tog hem egentligen, sov typ hela vägen xP hahah, galet skönt! 
 
Exet fick stå idag (som så många andra), var dock ute och mockade åt honom, vilket är en självklarhet enligt mig, att man krigar sig ut. Vi bor ju liksom nära, och det var plogat. Nemas problemas egentligen :) Var många hästar som ingen hade kunnat åka till, blir kul för dom att mocka imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback