Photoshoot

Är hemma från plåtningen med Jula och lilla 1åriga Nightingale (Nighty). Var en sjukt rolig plåtning, vi skrattade mycket, och stojade runt lite. Försökte få till en snygg bild när Jula sprang.. det gick INTE kan jag ju säga! xD
Jag älskar när plåtningar är roliga och man skrattar! Det är då man får till dom där ärliga och glada bilderna. Fejkade leenden är något av det fulaste som finns, sånnafall ser jag hellre ett seriöst face! 
 
Nu ska jag åka iväg till Exet, om vi ens tar oss ut. Kaos med oplogade vägar. Myyyys.
 
Ni får en failbild tills jag kommer hem, då ska jag sätta mig o kolla igenom alla bilder + fixa dom :) Ser fram emot det! Är riktigt nöjd med den här plåtningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback