Önskeoutfit - för svarta hästar

Jag tycker det är svårt med svarta hästar, samtidigt som det är väldigt lätt. Mörka färger syns ju knappt, marin, brun och såklart svarta schabrak på en svart häst är väldigt diskret. Dock passar alla klara färger till svarta hästar utan att det skär sig för mycket (som rött på en rödfux i många fall) 
 
Men mina dröm-outfits är oftast diskreta med små starka färgklickar. Speciellt rött på svarta hästar (mumma!). Så här är en outfit jag absolut skulle kunna sätta på en mörk/svart häst. 
 
Schabrak (Hööks) 249kr
Ridbyxa (Hööks) 679kr
Benlindor (Hööks) 129kr
KL-tröja (Cheval Ridsport) 999kr
Dock försvann den röda klara färgen när jag la upp den här ;( Men älskar schabraket och tröjan... hehe, hej tomten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback