Nöjd och slutkörd!

Zetra har inte gått sen i söndags (röda dagar) och kan ni tänka er hur nojjig jag var innan? Förväntade mig en skiiiiitstark och pigg kille! Men det var rätt lungt, han behöll fokusen helt ok och jag kämpade på. Stel var han iaf, men det är ju inte så konstigt! 
 
Är galet nervös inför blåbärsdressyren på måndag, som jag ska rida på honom.. vad har jag gett mig in på? xD Jag kan ju knappt sitta ner på han just nu! ^^
 
Men det är bra träning för oss båda :) Jag ska stretcha gaaaalet fram tills måndag! Stela höfter? Nej.

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

den är verkligen super duper bra den mascaran! :) den är värd att köpa!

2012-12-28 @ 09:03:28
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback