Lyssna på den här covern!

Minns ni Karolina som jag gjorde design till i somras? Om ni inte minns hennes så ser ni henne längst ner i min meny --> där det dessutom finns länk till hennes blogg :) Har dock aldrig träffat Karro irl, men har klappat på hennes häst. Hehe. Izabell stod nämligen i Sofies stall när jag var och hälsade på S första gången :P
 
MEN iaf...
 
Karro är sjukt duktig på att sjunga, och hon o hennes kompis har gjort en riktigt fint inspelad cover på Adeles låt  Turning Tables. Deras röster går ihop så jäkla bra, och jag blev helt kär i deras cover!
 
Tror nog Karro (och hennes kompis Elsa) skulle bli superglada om ni lyssnade på den, och slängde in en fin kommentar också. Ni hittar Karros blogg HÄR och i menyn. 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, vilket fint inlägg! Tack så jättemycket!!

2012-12-25 @ 18:56:07
URL: http://elsaswonderland.blogg.se
Postat av: Karolina Westberg

Ååh vad snällt Marie!! Nu blev vi SUPER GLADA!!!!!!!

2012-12-25 @ 19:26:29
URL: http://www.karrowestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback