lalala

blogg.se appen funkar inte, blir arg. Kan inte ens öppna den, har försökt ladda ner den flera gånger -.- gaaaah. Därför har jag inte kunnat blogga idag. Har ju liksom inte varit hemma! 
 
Sov hos herr Barney Stinson (hahaha) efter jobbet och sen så kom herr shamrock på morgonen. Gosiga gossar dedär! :) Hehe kollade typ ngn dokumentär film, eller va? Jag fattade ingenting. Ens jag vet alltså. Näe men riktigt kul har jag haft idag
 
Det blev dock kaos med hästen, det där med em-maten.. ah den var ju inte gjord. Så långt tänkte inte jag alls igår, men han har fått hö iaf. Dock blev det nu så att jag har kvällen, så ska åka nu snart. Fan kommer bli tung och sen kväll. Pallar egentligen inte, men är för snäll för att säga nej. Haha bra Marie.
 
Exet får stå för bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback