Julshopping

Alltså åh vad jag är nöjd med mig själv! Alla julklappar är (tror jag?) inhandlade så nu behöver jag inte tänka er på det :D Göskönt! Passade även på att köpa mys-strumpor och mys-tröja till mig själv :) Älskar den gula färgen, blir så fint till mitt hår!!! (Som förövrigt är nyfärgat. Skönt!)
 
Jag fick första julkänslan idag, när jag satt på det gamla pendeltåget med Thåströms "Fanfanfan" i lurarna. Varför just då vet jag inte, men det blev så iaf! Lite mer julstämning kommer det bli hemma nu också, då jag ska klä granen!
 
Det enda som saknas nu är julmusten! 

Hur känns det för er? Färdiga med helt råmysig julstämning hemma? Eller är det bara chill i soffan utan tanke på att det är 2 dagar till jul? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh vad ska jag få för julklapp??? :DD

2012-12-23 @ 04:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback