Julia Samson & Nightingale "Nighty"

Alltså jag blev så otroligt glad när jag retuscherade bilderna. Det är liksom äkta leenden rakt igenom, vi hade så otroligt kul och dom blev ju bara SÅ BRA! Min absoluta favorit är nog nr3 här nedan. Älskar att vi valde rosa jacka istället för en svart, det blev så fin kontrast mot allt det vita!
 
Vad tycker ni? Visst är ponnyn underbart söt och vacker?!

Sista bilden får Julia bjuda på! Den bara strålar glädje och skratt enligt mig. Fytusan vad jag skrattade när jag fotade den, när J försökte springa snyggt! Aaah, underbart.
 
© PhotoByKrüger

Kommentarer
Postat av: Karolina Westberg

WOW!

Svar: Tar det som en komplimang :D Tack!
Marie Krüger

2012-12-26 @ 20:20:12
URL: http://www.karrowestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback