Hemma för stunden

Var ute med Fell igår, bara en stund liksom. Kändes att det behövdes innan hon åker, vi hade faktiskt väldigt kul (stundtals).. Ska inte gå in i detalj om hela kvällen/natten precis. Men hipp som happ, sov hos Felinda iaf. Agerade storasyster och äkta man (hehe internt), sådär som man ska göra när man har en vän som behöver en. Ställa upp liksom!
 
Men nu är jag hemma, har bytt om och ska trycka i mig lite mat, för snart åker jag in till Globen! Först shoppning med Mamma på mässan, sen blir det show. Har fått en biljett, så foreveralone ska sitta ensam. Haha. Men de blir nog bra iaf :P Malin o Julia ska ju dit så kanske smiter dit där dom sitter eller nått x)
 
Det jag är mest sugen att köpa är korta svarta delta (till Zetras pelham), ett matchande dressyr-set, kanske något ländtäcke.. tror jag. Vi får se hur långt pengarna räcker :) Hehe det är ju första ggn jag själv har pengar, ska försöka att inte shoppa upp allt ;)
 
Hehehehe.. vad tycker ni om mina nya bakgrundsbilder på mobilen? :)) Lite konstant ögongodis liksom. Inte helt fel va? ;) Alltså Abercrombie & Fitch modellerna<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback