En bubblande känsla

Hur ska man kunna somna när man älskar livet och inte vill missa en sekund?
 
Alltså jag mår så bra just nu, och ligger här med ett stort, äkta jädra leende på läpparna! Allt skit, allt kaos och alla problem som fuckar upp mitt huvud. Dom känner jag inte av just nu. Ja, dom ligger där o trycker, men det är någonting starkare som trycker tillbaka dom! 
 
Det var länge sen jag kände såhär. Jag vill inte kalla det lycklig, det saknas mycket för att jag ska känna mig sådär lycklig. Men glad. En bubblande känsla och leenden. Som att allt bara ska lösa sig, allting blir bra. Hoppet bara växer. Och det är inte långt kvar tills jag kallar mig själv lycklig. Det känner jag! 
 
Kände att jag bara måste få skriva ut det. För jag verkligen känner det. Det känns så jäkla bra!
 
När jag nu somnar.. så somnar jag med ett leende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback