Bästa

Felfria, kändes sjukt bra och Zetra var så glad! Vet inte riktigt höjden, men runt 85 kanske? Är iaf nöjd, och efter, när jag skulle stanna kvar och trava av där i ridhuset så kändes han så sjukt mallig! Verkligen stolt över sig själv och ville visa upp sig lite. Skön kännsla! :D
 
Han var dock väldigt stel i bakdelen idag kände jag, men jag tycker ju inte heller om när någon annan än mig rider fram honom (han gick 60 innan).. inte för att det är något fel på personen som red innan, utan för han är lite så att han annpassar sig. Som i måndags, på andra lektionen, då kändes han ju så sjuuuukt fin! Då var han ju liksom anpassad efter MIG och MIN ridning från början. Eller ja, några kanske fattar vad jag menar iaf? :P
 
Men jag är så stolt över oss! Som ni kanske såg i filmen förra inlägget, vi kunde inte ens rida raka linjer för ett år sen. Och för ett halvår sen trodde jag aldrig ens att jag skulle våga tävla honom igen. Men jag kämpade på, och idag var jag inte ens lite nervös :D
bebo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback