Vaken!

Låg och drog mig i sängen två timmar, men behövde ändå inte gå upp förrän senast 9, vilket jag gjorde. Är sjukt trött, med tanke på att det är 5 timmar tidigare än jag brukar och jag somnade vid 4 för att jag var för nervös för att sova :P
 
Idag är det någon slags jobbintervju som gäller. Jobbet på Grindtorp fick jag inte, men hon som äger Grindtorp hade tipsat mig till Linda på Elvskogen. 
 
Det är dit jag ska nu. "Någon slags jobbintervju" menas med att jag inte riktigt vet vad jag ska göra där.. Vet inte ens hur jag bör vara klädd, det var mest bara "Kan du vara på Elvskogen 10 imorgon så kan vi träffas och prata" eller nått sånt xP 
 
MEN JAG ÄR FETT NERVÖS. Nu cyklar jag iväg. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback