Underbart!

Det gick såååå bra idag! Asså gah vad duktigt han var! 
 
Visst visst, att han är stel i början är ju standard nästan, men när jag kom åt honom. Vilken kille! Han jobbade verkligen idag, blev tung stundtals, men jag fattar att han inte orkar och vill smita undan ibland. Galoppen också, speciellt höger! 
 
Det är dom här ridpassen man lever på. Det är dagar som denna som får en att käpa! Fina fina häst<3
 
Avslutade denna sjukt bra dagen med en promenad hem i mörkret. Det var sjukt mysigt, månen var stor och allt som hördes var syrsorna. Går och lägger mig på topphumör ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Svar: Ja det stämmer, det är något vajsing med kameran har inte tagit mig i kragen och lämnat in den, men måste ta och göra det :/

2012-08-01 @ 23:38:50
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback