Rekrytering

Nyduschad, mat i magen och snart påklädd. Känns nästan konstigt att göra sig redo för någonting annat än stallet.. Men samtidigt lite bra. Det blir ju lite långtråkigt att endast vara i stallet, även om jag älskar det. 
 
Men ja, ska på en rekryteringsgrej till ett jobb. Kioskerna i globen närmare bestämt. Får se hur det går.. hoppas ju på det bästa! Förlitar mig på min charm och envishet ;)
 
Är dock jävligt nervös, har aldrig varit på någon rekryteringsgrej förut.. helt ärligt vet jag ju inte hur man gör. Jag är ju rökt om dom vill ha ett cv på papper, för det har inte jag tänkt på ens. haha.. börjar bra!

 
Och är det inte perfekt tajming att börja må sjukt illa nu? Självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback