*ingen rubrik*

Ursäktar min frånvaro, men har helt enkelt inte varit hemma och ja, då blir det så!
 
Red Exet idag, och det kändes riktigt bra! Började på halva slingan, där jag T.O.M galopperade utan att han sprang ifrån mig! Fokusen låg idag på att det skulle vara MITT tempo, och han fick anpassa sig! Duktigt var han! För dom som inte vet har jag inte "vågat" galoppera på slingan eftersom jag inte litar på att han lyssnar på mig.. så det kändes riktigt bra att vi kunde galoppera kontrollerat där. Han vart dock liiite stark mot slutet. 
 
Avslutade inne i ridhuset, även där lyssnade han på mig och höll ett lugnt tempo. Självklart tappade han fokus efter ett tag men då gjorde jag saker för hålla honom sysselsatt. Kändes riktigt bra iaf! Galoppen också!
 
Imorgon får Exet massage, så då får han vila :) Tar nog en liten promenad med honom innan, vi får se.. Det beror på vilken tid jag är där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback