Hästfri dag.. hur funkar det?

Det känns lite konstigt sånnahär dagar när man inte har någon häst att rida. Samtidigt lite skönt. 
 
8 imorse satte jag mig på tåget mot Älvsjö, jobbintervju var det som gällde. Tror faktiskt det gick ganska bra, var bara glad och trevlig, så som jag KAN vara om jag vill. Tyckte dock det var svårt att säga tre dåliga egenskaper.. men ja, vi får se. Dom skulle höra av sig om 1-2 veckor. 
 
När jag kom hem från intervjun sov jag ett tag, innan jag åkte och träffade Malin en stund. Vi hinner ju inte ses så ofta nu för tiden, sjukt tråkigt. Men man får ta vara på den lilla tiden man får ihop :)
 
Pizza och chips blev det ikväll. Ville ut och träffa kompisar, men typ ingen är ledig, så hemmakväll blev det. Sådär småsegt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback