Har jag blivit galen?

Sitter i soffan och kollar runt lite på datorn, mailen, bloggar, fb osv, innan jag går och sätter på mig ridkläderna. Inga konstigheter.. men helt plötsligt i min ögonvrå ser det ut som att någon springer förbi utanför fönstret, på baksidan. Kollar snabbt dit, ingen där. Tänker inte mer på det.
 
Nu precis såg det ut som, i ögonvrån, att någon gjorde en volt i luften på samma ställe. Absolut ingen där.
 
Sitter och funderar på om någon retas med mig, om det är en fågel eller om jag helt enkelt blivit galet. Kanske börjar hallucinera av cocillanan? Hmm. Mysteriskt. 
 

 
Mysteriet är löst! Det är reflektioner från tv'n i fönstret! Jag är inte galen! :D (bara lite...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback