Från söndag bloggar jag som vanligt

Är kvar hos Felinda, imorgon ska vi göra någonting riktigt kul (kommer upp tidsinställt som avslöjar vad) som följs av något nästan lika kul.. fast på något sätt sorgligt kanske? Det är en persons sista kväll i Stockholm och det blir något slags "byebye"-utgång. Får se hur det slutar :)
 
På söndag dock, då åker jag hem! Hem till MIN säng, hem till katten och hem till Exet. Honom ska jag till redan på söndag, det blir en formcheck då, se hur han känns i kroppen efter förra lördagen då han inte kändes fräsch. Från och med måndag så ska jag rida Hero också, då Jenny åker till Rodhos (?) i en vecka :) Inte aaaalls avundsjuk på det *host* 
 
Eftersom jag då kommer rida Hero varje dag, och Exet så mycket som Lotta vill att jag tar honom, så blir det mycket bloggande :) De gillas va?
Finaste ridtravarna? Jo men det tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback