Fasiken vilken känsla!

Snacka om GRYM start på terminen!! Zetra gick SÅHÄÄÄÄÄÄR bra! 
 
Han gick en lektion innan, vilket var perfekt då han efter en timme är lagom uppvärmd.. haha låter konstigt, men det är verkligen så! Red med babypelhamet idag - första lektionen, hoppa studs (lågt). Kände inte för att ta den fighten med, vanligt bett. MEN.... Det var INGEN fight! Fattar ni känslan? 

Aaaah, satan va fin han va. Verkligen så att jag trivdes att rida på honom, ville inte att ridlektionen skulle ta slut! 
 
Han var rund och mjuk och LYSSNADE på mig! Satan. Sådär fint har han inte gått förut med mig, inte ens dom bästa gångerna. I slutet så lyckades vi till och med hoppa hela studsen (4 hinder) rakt också, och rakt efter.
 
Jag tror not att mitt förtroende för Zetra kan byggas upp igen. Sakta med säkert.. om det fortsätter såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback