Bra känsla

Exet var väldigt fokuserad passet igenom. Lite för koncentrerad kanske då han i skritten inte gick fram ordentligt, det var liksom en fot framför den andra nästan ^^ men att han gjorde  
 
Testade ett nytt bett idag. Eller ah, nytt för mig.. ett tvådelat med kopparringar på, eller hur man ska säga. Det kändes faktiskt väldigt bra, förutom att det gnisslade xP hmm, vad gör jag för att fixa det? Ah, kanske blir bättre ju mer det används :)
 
I traven kunde jag hålla igång läääänge utan att han stack iväg, hur underbart var inte det då? Fortsätter det i den här takten kommer han nog snart vara tillbaka där han var i våras.. hoppas jag! Inspänningen är min bästa vän just nu :)
 
Skulle vilja köra bommar imorn, men man får ju inte onsdagar.. så får se vad jag hittar på
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Ååå äntligen någon som kan berätta för mig vart dedär schabraket kommer ifrån! Har letat som en galnin! Vart kommer det ifrån? Och/eller vad är det för märke? Skitsnyggt!!!

2012-10-15 @ 07:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback