Tidsinställt

Tänkte köra på ett tidsinställt inlägg till er, för att förklara min frånvaro idag.

 

Just nu borde jag vara, eller snart vara, i Emmas stall (kommer inte ihåg vad det heter). Ska nämligen fota Emma, och hennes kompis Hanna, med deras hästar :) Tror de kommer bli kul! va dessutom länge sen nu jag träffade Emma, och har ju aldrig sett hennes häst :P
Kommer som vanligt skicka en sneakpeak från mobilen sen, för att sukta er lite ;)

 

Sen vet jag inte när jag kommer hem, men ikväll äre påskmiddag hos mormor, kanske hinner blogga lite emellan, men sånt vet man aldrig :)

 

Ha en bra måndag, njut av lovet, och för er vuxna - nju av dom röda dagarna!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej!

Var gärna med i min fototävling och vinn en länkning i varje inlägg jag gör lördag/söndag!

http://gnistaiogat.blogg.se/2012/april/fototavling.html#comment

2012-04-09 @ 10:17:16
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback