Stockholmscup final

Jag har faktiskt ridit två gånger idag, glömde nästan bort det ;P

 

Fick rida fram Leon, då det blev lite snett med informationen och vad vi förstått så skulle VI inte rida fram dom innan, men så vare ändå.. och eftersom vi var ont om folk, och ingen som brukar rida Leon men 3 som rider mistel, så fick jag ställa upp på L (som jag endast två gånger, för ett år sen, har ridit) :P Gick väldigt mycket bättre än sist, han var mysig trots att jag inte satt på honom länge :)

 

Sen så fotade jag när Enskede och Södertälje red på våra hästar, som var Mistel, Chivas, Leon och Deja Vu. Här kommer en bildbomb (del 1)

 

Ja, alla bilder är svartvita, för jag är lite svag för s/v :)

10 bilder till kommer imorgon, håll utkik

Kommentarer
Postat av: Hanna

såg på ponnysanning att du ocks¨har en ridtravare! Riktigt fin måste jag säga :) jag har själv en ridtravare, kolla gärna in på länken nedan och säg vad du tycker om honom :D



http://dailyhorses.blogg.se/hanna/2011/june/fleche-gallant.html#comment

2012-04-15 @ 22:39:15
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback