En sak jag tänkte på

Min nya favoritbild på mig och mistel är den som nu finns i headern. Älskar den!
Båda "kollar ner", alla hennes ben står rätt och jag hälsar regält med armen. Så som det ska vara!

 

Men det jag kom på när jag tittat på den några gånger (kan inte sluta) var att hon faktiskt behöll formen i halten i söndags! Hon har inte gjort det på dom två tidigare gångerna jag tävlat henne, så är sjukt stolt över det! Det går bara frammåt och frammåt för mig i dressyren! Älskart.

 


Haha, la också märke till nu att hennes svans ser så kort ut på bilderna, men hon håller upp den sjukt högt ^^ Vilket är bra, för det betyder att hon är avslappnad :)


Bild från första tävlingen, tror det var Johanna som fotade då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback