Det kommer bli stressigt ikväll

Ikväll kommer bloggandet inte ligga på topp, verkligen inte...

 

Bestämde mig för att rida ikväll, dressyrlektion, även fast jag måste stressa till Malins studentskiva. Så det blir fixa hästen stabbt efter och sen hoppa i andra kläder, dränka mig i perfym och sminka mig i cafet.. få se hur snabb jag är, men förhoppningsvis hinner jag iaf med kvar i tåget, halv kanske till och med (men det låter lite för tidigt.. det är mig vi snackar om :P)

 

Men ja, kommer inte hinna blogga om ridpasset, såvida jag inte bloggar från mobilen iof. Ser iaf fram emot dagens lektion, då det gick så dåligt på hoppningen i måndags - håller tummarna att det ska gå bra idag så att jag kan hålla självförtroendet på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback