Dagens

klockan 6 gick jag upp imorse, åkte hem typ 8 eller nåt, haha.. lång dag!

 

Hjälpte våra ridskoletjejer, knoppade Nobile och Moonlight, hjälpte även CL knoppa om Dino. Hjälpte till på framridningen, så gott jag kunde, och försökte peppa. Hoppas det uppskattades och jag inte ansågs som jobbig :P haha

 

Cajsalisa kom 3a i förklassen, skitkul!

 

Sen så var det lagklassen, jag tyckte vårat lag skötte sig bra, snålt med poäng på Elin tyckte jag. Även om Josefine, Daniel, Elin och Cajsa red bra och skötte sig fint så räckte inte det precis.. slutade på 8de plats.. Men Cajsalisa tog 4de platsen i det individuella, så även där gick det bra för henne :)

 

Den 17 maj är det dags igen, på värmdö. Då får ni hejja ordentligt på oss!
CL på prisutdelningen, lånade bild från Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

Tack igen för all hjälp!! :)

2012-04-29 @ 21:39:29
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback