Dagens andra pass - lektion på Bravo!

Blev glad när jag såg att jag skulle rida Bravo, va typ två veckor sen nu, och han är så go!

 

Brave gick superfint mot slutet, var dock trött, men mjuk och härligt steg!
I början var han ganska lång och stel, men det släppte efter ett tag.. fick kännslan av att han tappade koncentrationen på mig och vad jag bad om när det var så många andra hästar, även det att han var väldigt "på" i galoppen. Han har ju inte mycket kondis, så fick ta det mycket lugnare än dom andra :)

 

Får sån possitiv känsla när jag sitter på honom, hade bra sits, bra händer, dock dålig blick då jag kom på mig själv att titta ner :P så blir det ibland :) Han steg är SÅHÄÄÄÄRÄRÄRÄRÄRRRRR sKÖNA! Kom ner och var mjuk i höften, så tror det är bra för min höft att rida honom :P
Mamma filmade lite, kanske lägger upp imorgon eller så!

 

Är iaf väldigt nöjd med idag! Fina bumbibjörnen (ett av de smeknamn han fått idag.. Babyboo var också ett.. han är så bebis :P)


Hur kan man inte vilja säga Babyboo till dom där ögonen? Gulle.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv. hahahahahhaha radiohjälm! :D ja eller hur, jag börjar tycka att dom är ursnygga!

2012-04-12 @ 23:28:44
URL: http://svartogul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback