Brave Heart

Red Brave efter tävlingen, för Lovisa är på tävling idag :) jag klagar inte! haha

 

Han gick superbra idag! Drog knappt alls upp huvudet, bara några få 3-5 gånger när han började bli trött. Riktigt mysig! Han har så härligt stuns i stegen, och var inte alls sådär hängig i huvudet utan, så jag slapp sitta och hålla upp honom helatiden :) Så härligt!
Förra gången jämfört med idag är stoooor skillnad.. lxm, det var inte förrän efter galoppen som han slog upp huvudet, och då travade jag betydligt mer än jag galopperade, så jag hittade ju honom mer idag :) Försökte sitta ner och jobba lite, och det gick bra förutom att sadeln är så hård :)
Kort sagt är jag väldigt nöjd med dagens båda ritter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback