Att allting kan gå så fel?

Vaknade 13.15 idag, så att hinna med någonting sket sig ju helt!

Och jag hittade inga kläder att ha till Felindas skiva, dom leker kurragömma med mig. Väl påklädd, sminkad och fixad och redo att gå till tåget dyker världshistoriens äckligaste spindel upp och jag får panik.

Så jag lägger ifrån mig mobilen, fångar spindeln (som ligger kvar under krukan nu) och springer sen till tåget. Självklart utan mobilen.
Springer tillbaka för mobilen, springer till tåget, inser att jag tappat min jacka = missar tåget. Så jippie, försenad blir jg och Felinda kan inte låna min kjol.

Spindeln förstörde allt.

Nu är jag iaf pväg till Felindas skiva, äntligen.

Men pga av allt detta så kommer det förmodligen inte bli något bloggande för min del idag. Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback