Ätit för många mandelkubb kanske?

Vad är grejen med alla bittra människor här i Sverige? Är det så svårt att vara glad för någons annans framgångar, klappa någon på axeln och säga "Fan va stolt jag är över dig!"...?

 

Det finns självklart dom som är goa och älskar att ösa beröm över andra, ge komplimanger och faktiskt mena dom.. men dom övriga dränker nästan dom härliga människorna så att dom försvinner i mängden, och det beror på att det är deras kommentarer som man mest tar sig in. Lika mycket som bittra människor behöver raska upp sig så behöver vi lära oss att vända andra kinden till och se dom possitiva kommentarerna.

 

Jag kan inte låta bli att undra varför dom behöver trycka ner folk, köra den där kommentaren "... MEN, det där är inte rumba!"
Kan man verkligen må bättre av att se andra människor sjunka? Att känna hur man verkligen förstör en annan persons dag, självförtroende och hopp om mänskligheten.

 

Tyvärr så kommer aldrig dom här personerna tyna bort, det enda man kan göra när någonting sånt hoppar på en är att göra som en blöt hund - ruska av sig allting.

 

 

Sen så kommer det som är snäppet värre än att lämna bittra spår efter sig.. och det är när man inte ens kan STÅ FÖR DET! När man inte ens vågar skriva i sitt namn i kommentarsfälltet och därmed själv bevisar hur onödig och dumt det man skrivit var.
Nu är det kanske jag som är bitter, men behövde bara skriva av mig.

 

Är glad att jag sluppit sånna påhopp på den här bloggen... men det kan vara så att jag bara är för dum för att förstå när folk försöker trycka ner mig? ;) hah
Men till er som råkar ut för dessa bittra människor - bry er inte! Det är inte värt eran tid, eran ork eller eran självförtroende!

 


Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback