Gästbloggning av Felinda

Hej alla!!
Jag är outfitgudens "syster", eller tja inte biologiskt men på alla andra sätt!

 

Jag tävlar och rider en söt liten ponny som heter Conquest som också bor på blåkulla, de var på blåkulla som jag lärde känna Marie först också när våra syskon red i samma grupp, sedan red hon igen med mig och vi uppfann "bumpawillowrumpa-dansen" , sen dess är vi som ett gammalt gift par. Maries styrkor är att hon är grym på att göra knoppar och fixa hästars manar (dessutom tar hon grymt grymma bilder men det visste ju alla redan!)och i hemlighet så är det bara därför jag är vän med henne ;)

Willow

 

Imorgon ska jag och Konken som är ett av många namn som Conquest kallas iväg till mälarhöjden tillsammans med ett gäng grymma tjejer och tävla! Det kommer bli AWESOME! Om inte MP äter upp Konken i transporten påvägen dit dvs. dock är jag och konken övertygade om att hon i hemlighet är lite småkär i honom eftersom tjejer alltid ska spela så svårfångade, och dessutom vem kan motstå konkens söthet??? Tyvärr är jag nog inne på mitt sista år på blåkulla nu eftersom jag antagligen skall plugga utomlands efter sommaren, men det är lång tid tills dess och jag ska utnyttja året till fullo! sen får vi se, jag kanske ångrar mig och stannar hemma för att jag inte kan skiljas från min Bigsis?

Det var allt för mig! Hade jag haft en blogg som jag uppdaterade så hade ni fått en länk, men de har jag inte så ni får överleva utan!

 

Puss & Kram
Felinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback