Om mig

Jag är en tjej på 18 år som nu har suttit på hästryggen i 12 år.
Om jag inte har för mycket i skolan så brukar det bli så att jag rider 5-6 dagar/veckan. Två gånger på ridskola och resten på min medryttarhäst Excellent Charm. På ridskolan, Haningebyggdens Ryttarförening, så rider jag i Dressyrgrupp och Hoppgrupp. Minns inte hur länge jag ridit i specialgrupper nu, men skulle tro att det var 6 år sen jag började i hoppgruppen.

 

Jag tävlar så ofta jag kan, men oftast blir det på klubben. Vill klassa upp mig i hoppningen, då jag varit fast på 80cm i minst 2 år nu. Tyvärr har jag inte haft någon häst som fått hoppa högre, men hoppar upp på storhäst snart så då får vi se hur det går :)

 

Vet inte vad mer jag ska säga... Men stanna i krokarna så får ni veta mer.
Nästa inlägg blir om hästarna jag rider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback