Dagens tävling 23/10

Ska man skriva om dagen då?
Allsvenska Finalen Div.2, som dem flesta kanske fattat?
Allt flöt på ordentligt på morgonen, klara i tid och allt, ingen stress. Superskönt!
Väl på Sorunda så gick vi banan, och sen så lastade vi ut MP och klädder på henne. Var dock lite snabba, så fick skritta väldigt länge, vilket var väldigt jobbigt. Utebanan var ju något tung också... Men ah, tillslut fick jag komma in på framhoppning.
Det var två LC+5 klasser idag

 

Framhoppning, Förklassen:
Fick lite knasiga språng på räcket, men superbra på oxern, och hon var hyfsat framåt för skänkeln. Kändes riktigt bra efter sista hindret jag tog innan jag gick ut, smidigt över hindret och jag hade bra sits där.
Banan, Förklassen:
Stängde av helt och lyssnade inte på skänkeln. På 4an vägrade hon 2 gånger, sen satte jag mig ner ordentligt och hon hoppade sen. På 6an vägrade hon igen, men jag orkade verkligen inte rida där, var verkligen helt slut. Det var surt att vi vägrade ut oss, men orkade inte ens hoppa ett hinder på vägen ut...

 

Framhoppning, Lagklassen:
Riktigt frammåt, hoppade riktigt bra och hon vågade ta för sig ordentligt. Kändes sjukt bra helt enkelt!
Banan, Lagklassen:
Första hindret - skitbra. Andra hindret - skitbra. Tredje hindret - vägring vägring vägring - utesluten. FAN VAD JAG RED! Och jag red helatiden. Jag red bra och var skitfokuserad! Men jag fattar inte varför hon stannade för, hon hade verkligen ingen anledning att göra det.... Aah, det sög hårt iaf.
Såhär taggad var jag...
Såhär otaggad var hon
Ni älskar mitt fäjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback