Svar från frågestund

Emelie:
Har Exet startat på travet nån gång eller har han varit ridhäst hela tiden? Hur långt har ni kommit med honom? Kan han galopp, osv. Kram!
Om jag minns rätt så har Exet bara gått ett provlopp, men att han inte funkade där. Sen så har Lotta haft honom sen hösten 2006 (?), men vet inte om han var ridhäst innan dess. Men han har helt säkert varit ridhäst sen han var 9 iaf :)
Jag har ridit Exet i över 2 år nu, och jag känner att vi har kommit riktigt långt under den tiden. Hans galopp börjar bli riktigt fin, så det är mest musklerna som saknas, och han kan gå i fin form om han vill :)

 

Danielle:
Vad tycker du om det nya licenssystemet som kommer komma? :)
Jag är inte så påläst  ang. det där... vet bara att nya häst/ponny licens grejen är bra, eftersom annars registreras hästen flera gånger vilket orsakar kaos i systemet.
Men om man tycker det är för dyrt med licenser kanske man inte borde tävla.. eller så låter man bli att köpa massa dyra saker istället. Tycker det är onödigt att bli så sura över att dem ändrar i systemet, jag tycker man får ta och suck-it-up! :P

 

Ellen:
Hur blev du en sån bra fotograf jag menar vart började du?? :) hoppas du förstår frågan
Det började när jag fick min första mobilkamera, fortsatte när jag fick min första digitalkamera och sen sökte jag till medieprogrammet på Fredrika Bremergymnasiet, där jag har lärt mig otroligt mycket under de åren som gått :)
Jag vill verkligen bli fotograf, och jag kämpar för att utvecklas helatiden... Så övning och vilja skulle kunna vara det korta svaret :)

 

Emma:
vilket är ditt favorit schabrak? :)
Lätt det här -> gröna hoppschabraket <- som jag tidigare lagt upp i önske outfit's :)
Om du menar märken så gillar jag Schockemöhles schabrak väldigt mycket :) Scapa har också väldigt fina schabrak

 

Malin
Vilken är din favorit outfit? :)
Den gröna och den beige/grå/svarta (som ingen annan tycker om) :P

 

Malin:
Vilka hästbloggar läser du? :)
teambergkvist.blogg.se - sportryttarn.blogg.se - livparidskola.blogg.se - varmblod.blogg.se
Sen randomläser jag några ibland, men inga fler som jag läser ofta :P

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Det där med Begagnade hästprylar va ingen dum idé... ;)

Ja absolut, skriv gärna en kommentar som är riktad till Sandra om det, hon sköter allt med design, koder osv och därmed länkbyten.

Kram, ha det bra! /Ina

2011-10-16 @ 22:07:38
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Bonnie

Sv: Tack:)



Absolut!:)

2011-10-16 @ 22:45:53
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback