Min och Exets första dressyrtävling

Stäng av ljudet innan, då det är något brusigt.
Hittade en video på Lottas blogg från när jag tävlade Exet i dressyr. Kan säga att det inte gick så bra, galoppen funkade inte och han var stark. Men till mitt försvar så hade han stått nästan hela veckan, så det var inte så konstigt. Och ja, jag är hård i handen, flera har redan kommenterat det.
Skulle va kul att tävla honom snart igen, ska kolla upp när det är dressyrtävling på blåkulla nästa gång, och prata med Lotta såklart :) Vore kul att tävla honom nu när han går så fint.

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad jenny trodde så skulle det vara blåbärsdressyr på ekeby den 22.a oktober. ska kolla upp det =)

2011-10-05 @ 18:46:47
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback