Igår..

Igår hade jag Exet, men orkade inte blogga när jag kom hem.

 

Började med att jag missade bussen eftersom bussen från handen blev fast i kö, så fick sitta och vänta en timme på nästa buss, vilket inte var så kul.
Väl i stallet så borstade jag honom, och slängde på honom ett schabrak med täckeshjord (Red barbacka, men orkade inte smutsa ner byxorna) och ländtäcket. Skrittade bara två varv på travbanan, och några varp på utevolten. Det var meningen att jag skulle rida ut på slingan, men det hann bli så mörkt, så sket i det.
Tänkte även smörja Exets utrustning, men hann inte det heller, just pga att jag missade bussen. Så får göra det någon annan dag.

Idag är det dressyr på Blåkulla, blir intressant och se vem man får. Jag chansar på Marco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback