6. Min favoritgren i ridningen

Min absoluta favoritgren i ridningen är utan tvekan hoppning. Jag gillar dressyr också, och rider det mest, men det är lite för segt. Speciellt på tävlingarna. Men det är bra för hoppningen att rida dressyr, så oavsett om jag inte hade gillat det så hade jag ju ridit det ändå.
Men ja, hoppning. Speciellt när man har den där speciella känslan med sig! Tyvärr så känns det som att jag är lite i en svacka i hoppningen just nu. Jag rider slarvigt och ofokuserat. Men jag försöker bättra mig!
Därimot går det mycket mycket bättre i dressyren, vilket inte hänger ihop i mitt huvud. Men ah, hoppas att det går bättre i hoppningen snart.

Något felfokuserad bild... med det finns inte så många på mig när jag hoppar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback