Vackraste fjordingen någonsin!

Jag är evigt tacksam för allt du lärt dig, och för att vi fick chansen att utvecklas tillsammans. Det finns ingen bättre än dig, skiter i vad andra kan tycka. Dem ser bara dig som en stark dum fjording, men jag vet att det finns så mycket i dig som inte alla kan se. Du gjorde verkligen allt för dig, oavsett hur dumt vi kom mot ett hinder, du räddade det. Så mycket power i bara dig, helt sjukt!

 

Snart får jag inte tävla ponny längre, jag som hade hoppats att vi skulle hinna med en till tävling tillsammans. Men icke. Kommer verkligen sakna att tävla dig, min fina gula prinsessa!

Jag är så glad att du finns på Blåkulla, så även om jag inte rider dig längre, så kan jag fortfarande pussa och klia på dig. Det är du som skapar lycka i livet. Världens bästa Meja<3

"Lånade" bilderna från Equipe


Kommentarer
Postat av: emilie

Men nej.. Det är så synd, du passar skitbra på henne! Kan du inte bara tävla henne en sista gång i dressyr då? <3

2011-11-01 @ 22:06:49
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: Linnéa - Hastochponnyryttare

fina bilder. Byta bildlänk kanske? :)



KRAM!

2011-11-02 @ 15:28:46
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback