tävlings-abstinens

Jag är så sjukt tävlingssugen! Iof är det KM-dressyr snart, och Sthlmscupen har satt igång... men jag menar nu inte dressyrtävlingar. Ja, jag tycker om att rida dressyr, och att tävla i dressyr.. men jag vill hoppa! Fan vad jag vill hoppa!

 

Det har inte varit så mycket tävlingar nu i höst, eller jo, 3 lokala och en pay&jump. Men endast 2 av 6 tävlingsrundor felfria, hur kul? MP är kanske inte den bästa tävlingshästen, vet vi nu. Och Nobile får ju inte tävla den höjden längre (egentligen... han gör det iaf. Ja, jag blir sur över det!), så har inte haft någon annan häst att tävla och få bra resultat på.
Men... nu när jag gått upp på storhäst, jag bara längtar tills tävlingarna sätter igång i vår! Tävla med Exet, och kanske Z om det går bra? Fan va kul!!!!! Vill vill vill vill tävla!

En gammal bild från en av två hopptävlingar jag varit med på, på Exet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback