Super Myran och Fisen

Imorgon, runt 10, kommer Malin och hämtar mig :D Vi ska rida tillsammans, på hennes hästar. Snacka om lyx, att ha sina hästar i ett eget stall, 2 sekunder från dörren! Elr ah, det är inte helt hennes hästar, utan hon delar med sin mamma :) Looisa är en nätt liten dam med riktigt växlande humör (hört att Malin åkt av ibland ^^), och Super My är en travare som helt enkelt inte funkade på banan, och sedan fick problem med benen.
En rolig sak är att Myran är släkt med Exet, hur coolt?
Vi kommer säkert fota varandra lite, kanske tar med filmkameran.. Så får ni se lite bilder när jag kommer hem :) Tills dess får ni lite gamla bilder
Malin och Looisa

Super My, som jag ska rida imorn :)

Och en egobild på mig, i Malins stall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback