KM-Dressyr

Kom på, ang förra inlägget om att vi tävlar LB:1...
Jag har anmält mig på MP till KM-dressyren, och vi ska rida LB:1 :D Tyckte att jag skulle få tävla LB innan jag slutade på ponny, dessutom så tror jag inte att det kommer vara några problem. Det enda problemet är ju galoppen, men jag tänkte rida extra bra i traven. Det funkade ju faktiskt på klubbdressyren då vi vann, trots att gaolppfattningarna va kaos ^^

 

Och sista anmälningsdagen ska jag kolla om någon annan häst (Kanske Bandit, Meja, eller någon annan rolig häst) är ledig, så tänkte jag anmäla mig till LC:2 programmet :) Som sagt, det är ju min sista ponny-tävling, tänkte göra det mesta av den. Skiter faktiskt i om jag vinner elr inte, jag tänker bara rida mitt allra allra bästa!
Bild från våran första (och enda) dressyrtävling, då vi vann :)
Foto: Louise

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Kan inte, har kurs på Mirakel då :) Dessutom är det inte skitkul att första tävlingen blir KM med tanke på att jag aldrig ridit henne i ett ridhus förut ;)

2011-11-04 @ 20:59:28
URL: http://gorgeousbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback