Hjälpte till att förbättra?

Igår vart jag på port73 i haninge, för att leta present till pojken, och tog då en sväng förbi Lyckås där min gamla ridlärare jobbar - Carro Nilsson, som många blåkulla och TuRK ryttare kanske känner till?
Vi stod och snackade ett tag, och jag fick även prata med hennes hund Kroken som alltid blir så glad när man hälsar på honom :) Sen så började vi prata om Lyckås hemsida, och jag nämnde att jag tycker den är lite jobbig. Dels för att allt inte finns, speciellt inte deras egna grejer. Men sen även en sak jag jämförde med hööks hemsida:
Som nu ser på Hööks så har dom små färgrutor i hörnet för att man ska se vilka färger schabraket finns i, så jag tipsade Carro att dom borde ha så.. För ni kan väl hålla med om att det inte är så kul att behöva klicka in sig på varje bild för att se vilka färger som finns på produkten?

 

Det visade sig iaf att Carro försökter fixa till hemsidan, så håll utkik, i framtiden kanske färgrutor dyker upp på Lyckås hemsida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback