Gult är Fint

Exet är ju då snygg i allt, men tyckte han passade riktigt bra i gult!

 

Han var väldigt stark idag, och inte alls  lika fin som igår.. ändå kändes han helt ok. Galoppen funkade också ok, det går frammåt helatiden. Dock så kändes han lite osäker i stegen (låter konstigt, vet inte hur jag ska förklara) och han snubblade lite ibland, men det var första gången på länge jag vågade testa utan lindor i ridhuset pga av att han inte funkat så bra där inne... så är nöjd med dagens ridpass för jag förväntade mig inte att det skulle gå så bra :)
Ska börja växla med och utan lindor även i ridhuset nu :)

 

Imorgon blir det bommar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad fint schabrak XD

2011-12-01 @ 00:32:19
URL: http://mrjs.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback