Dressyrlektion på Fritte (Fritz)

Det är alltid kul på torsdagar, för jag vet aldrig vem jag får...
Som sagt så red jag Fritz idag på dressyren. Kan börja med att säga att han är jättefin, men verkligen inte min typ av häst. Ena stunden gick han skitfint, andra så drog han upp huvudet. Han kan säkert gå skitfint, och han gick säkert bättre än det kändes idag, men ne... ingen häst jag skulle kunna tänka mig rida mer än enstaka gånger. Skulle iof säkert bli bättre ju mer man rider honom, svårt att hitta alla knappar på en gång.

 

Snodde en bild från Emma Bergkvist's blogg där hon rider Fritz, för hade ingen bra bild på honom.. Hoppas det är okej Emma?

Det är alltså INTE jag på bilden. Just making it clear ;P
Vet inte vem som fotat... Tror det är Louise elr Emilie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback