[email protected]

Han var så duktig idag! Dressyrhesten<3

 

Red många volter, båda varven. Han var något stel och pigg i början, men blev mycket bättre efter ett tag. När jag satte mig ner i traven och verkligen tröck på, men samtidigt samlade ihop honom så gick han så otroligt bra! Vill ha den kännslan på söndag igen, shit asså.
Han kändes sjukt bra idag, jag jobbade ordentligt mellan hand och skänkel, dock satt jag och kolla ner på hans nacke. Hehe.
Galoppen kändes riktigt lugn i höger varv, flera varv. I vänster fick jag ett helt varv ordentlig galopp! Stolt! Det går verkligen framåt :D

 

Han har aldrig under våra två år tillsammans varit i sån här bra dressyrform. Det var kanske 2 veckor sen jag började jobba galoppen i ridhuset, då kunde vi tillsammans knappt galoppera ett halvt varv högergalopp där inne utan att han tappade bakbenen. Idag flera varv :D Vänstern är, och har alltid varit trögare att jobba, men även den går frammåt :)
Han blev så snygg i silverpannbandet! Hoppas inte Lotta har något emot att jag har det på, annars ere ju lxm bara att byta tbx ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Va stilig han blev :) ifs så är han alltid fin men ändå

2011-11-30 @ 11:21:38
URL: http://mrjs.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback