<3

Jag är fortfarande på dåligt humör efter dagens tävling, men efter några timmar hos Exet så mådde jag faktiskt lite bättre.
Började med att fixa mat till Exet, hade helt glömt att jag skulle göra det. Som tur var kom jag strax efter att dom släppt in, + att han fått lite hö av hon som hade em. så han slapp stå hungrig :) Mockade och städa skåpet lite, sen stod jag och putsade på Exet ett tag.

 

Myste lite med han också, kliade lite så han fick sådär ryck i huvudet för han tkt de va så skönt ^^ Sen så slemmade han mig i hela ansiktet. Vet inte om det är hans sätt att visa kärlek, men han lxm öppnar läpparna och drar ihop dom över ansiktet på mig. Fast det är iof mysigare än den gången för ett tag sen då han gick all in och slickade mig över hela ansiktet. Lagom mysigt!
Den hästen är galet med bäst! Kärlek till Exet<3

hihi, såhär kan de se ut ^^

 

Kände inte för att rida så seriöst idag, dels pga mitt humör och dels för att han gått rätt mycket i veckan. Skrittade och travade mest runt på volter i olika storlekar. Eftersom jag inte krävde så mycket gick han ju inte så fint som han kan, men endå helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback