Zetra på egna äventyr

Tror dom flesta fattat att vi körde en plåtning tillsammans. Hon med sin häst Grammis, och jag med Zetra :)

 

Började med att plåta Lovisa och Grammis, det gick dock inte så bra, då Grammis inte ville stå still och alla moln gjorde det extremt svårt med inställningarna. Fick några bra bilder ändå tror jag (håll utkik på Lovisas blogg efter bilder på henne)

 

Sen var det min tur att ställas framför kameran, och jag fixade Zetra så han skulle se lite tjusig ut iaf. Väl klar så började vi traska mot samma ställe som jag fotade Lovisa på, vad vi inte räknat med var att alla valacker började galoppera mot vårt håll när dom såg oss... Katastrof.
Zetra vände fort som fan och jag kände att det inte var någon idé att försöka hålla emot, då jag tror det skulle gjort honom mer stressad. Dessutom har man inte mycket att säga till om, då han är rätt stor :P Som tur var sprang han tillbaka till stallet, och även om han fortfarande var lite stressad så såg han rätt nöjd ut när han stod och käkade upp sin mat ^^

 

Men det är lite läskigt när det händer, att dom drar, för man har ju inte så mycket att säga till om.


Iaf, vi fotade på utebanan sen, för säkerhetens skull... Tack super för idag Lovisa<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var super kul idag och vi var bäst! :D <3

2011-12-18 @ 23:56:29
URL: http://livparidskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback