Uschnej.

Sånna här dagar undrar man varför man försöker. Jag sliter arslet av mig för att utvecklas med Exet, och så rider man en dag och INGENTING fungerar. Han lyssnade inte, tog bara tag i bettet och sprang i sin takt och han var stel, trots allt lösgörande arbete jag försökte med.
Hade bestämt mig för innan att inte sluta förän jag var nöjd, men jag blev aldrig nöjd, för det gick åt helvete med allt. Så jag gav upp, orkade verkligen inte.

 

Jag kanske inte borde ha så höga krav jag har. Kanske borde inse att han faktiskt är travare. Men samtidigt så vet jag vad han kan. Men det känns som att han inte vill, och det är inge kul när han gör allt för att slippa jobba.
Det kanske är bra att jag inte kommer hinna rida honom så mycket nu i jul, jag kanske behöver en kort paus. Det kan faktiskt vara bra ibland, som i somras tex. Efter sommare kändes det skitbra i ridningen.

 

Är säkert bara självförtroendet som tryter, men jag vill så mycket, och jag har så höga krav på mig själv. När det inte funkar så orkar jag bara inte.

 


Kanske kort och gott kan säga att det gick åt helvete idag?

Jag älskar dig, konstiga hästskrälle, men ibland går du mig verkligen på nerverna...

Kommentarer
Postat av: Lotta

han har kommit in i en skit period verkligen jag känner inte igen honom alls

2011-12-21 @ 23:06:02
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback