Svar


 

Lite efter frågestunden, och vem är du?
I hoppningen skulle jag utan tvekan välja Meja. Hon är min plutt som jag ridit i princip från när hon kom (senaste åren har jag bara tävlat henne, men inte ridit på lektion) och hon har gått sjukt långt sen hon kom. Har maxat 110 med henne, på höjdhoppning.Hon är min ängel, räddar mig i situationer där jag klantar till det. Litar till 200% på henne, och jag tror att hon litar på mig. Meja är en häst som är så sjukt duktig, men behöver även en ryttare som litar på henne, och vågar rida henne :)

 

MP är ju smidig som en katt i hoppningen, och hon hoppar ju högt över. Men när jag tävlade henne så svek hennes nerver och hon stängde av inne på banan. Detta kan dock ha varit pga att jag tvingades klassa upp oss så fort (första tävlingen 70&80, andra och tredje 85).

 

Nu får jag ju dock inte längre tävla någon av dom, då jag är 18...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback