Super Zetra!

Han va såååå duktig idag, och jag var också väldigt duktig idag :)
2 felfria rundor, första gången jag tävlar honom, sjukt nöjd! Hoppade 80 och 90, andra rundan såg tydligen bättre ut än första, själv så minns jag inte riktigt ^^ Ska kolla och fixa filmen sen, men just nu är jag lite stressad (ska till stan och hämta ut biobiljetter, och lämna julklapp till min pöjk)

 

Får se om ni kan få några bilder sen, min granne fotade mig efter iaf, så vi får se om hon skickar dom idag eller när det blir.

 

Skriver mer om själva tävlingen när jag kommer hem :)
(dålig mobilbild!)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan jag få din e-mail så skickar jag det senare kanske?

2011-12-23 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback